Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her. Jeg står på og det ble 50 min styrke så svetten randt i dag også! Oppdaget forleden dag plutselig at jeg er helt smertefri! Har en skoliose i ryggen som gjør at venstre arm blir vond pga noe greier i skulderen, men jeg klarer altså tydeligvis å holde smertene unna ved å trene! Motivasjon til tusen! Var dessuten på Ikea i dag og skulle løfte ned en liten bokreol (flatpakke) fra en hylle og gliste for meg selv da jeg bare løftet den lett ned og la den på tralla! Hadde det vært for et halvt år siden hadde jeg nok slitt litt i alle fall.
Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.
Jeg står på og det ble 50 min styrke så svetten randt i dag også! Oppdaget forleden dag plutselig at jeg er helt smertefri! Har en skoliose i ryggen som gjør at venstre arm blir vond pga noe greier i skulderen, men jeg klarer altså tydeligvis å holde smertene unna ved å trene! Motivasjon til tusen! Var dessuten på Ikea i dag og skulle løfte ned en liten bokreol (flatpakke) fra en hylle og gliste for meg selv da jeg bare løftet den lett ned og la den på tralla! Hadde det vært for et halvt år siden hadde jeg nok slitt litt i alle fall.
Arti og oppleve sånn, veldig praktisk og være sterk