Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Damer! Stå på! Vi skal greie dette! Dadler, pizza eller kakeboksdykking eller ikke. Vi skal greie det! Alle vet hva som fungerer for seg - ikke sant. Utfordringen er å gjøre det og holde seg til det. Så hva skal til? Jo, som VSB sier så må hun har strikt LK og trene fast/hardt. Eller et avslappet forhold som Fedona sier. smgj må redusere glutenfri mat og øke det sunne. Jeg må holde meg til det jeg kaller "levereglene" mine. Andre som også er inne i eller innom tråden har sitt. Men vi skal greie det!
Hvordan? Jo ved å dele her hvordan det går, dele hva vi erfarer, slik at andre kan dra kunnskap av det. Et eksempel: smgj sier her at du har betennelser i underarmene. Jeg har hatt kronisk tennisalbue de siste årene, ganske heftig også med mye smerter og store vanskeligheter med å bruke handa. Siden sensommeren har jeg blitt bedre; uten å ha gjort noe spesielt for det. Det slo meg da jeg leste ordene dine at kanskje har det med kostholdet å gjøre? Det passer ganske bra med at jeg kuttet ut melkeprodukter. Nå skriver jeg på pc, strikker, kjører bil, holder i bøker/blad, skrur opp korker som om jeg aldri har hatt betennelse. Tro meg; jeg kunne ikke tørke holde et krus en gang før. Takk til deg!
Så damer! Vi greier dette! Sammen!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|