Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.
Hvordan? Jo ved å dele her hvordan det går, dele hva vi erfarer, slik at andre kan dra kunnskap av det. Et eksempel: smgj sier her at du har betennelser i underarmene. Jeg har hatt kronisk tennisalbue de siste årene, ganske heftig også med mye smerter og store vanskeligheter med å bruke handa. Siden sensommeren har jeg blitt bedre; uten å ha gjort noe spesielt for det. Det slo meg da jeg leste ordene dine at kanskje har det med kostholdet å gjøre? Det passer ganske bra med at jeg kuttet ut melkeprodukter. Nå skriver jeg på pc, strikker, kjører bil, holder i bøker/blad, skrur opp korker som om jeg aldri har hatt betennelse. Tro meg; jeg kunne ikke tørke holde et krus en gang før. Takk til deg!
Så damer! Vi greier dette! Sammen!
Takk for det - der røk en utskeielse til - kaffemaskinskakaoen. Den har jeg unnet meg 1 av ca annenhver dag til tross for at jeg vet at tørrmelk er en subjektivt veldig dårlig form for melk så har det gått greit (under radaren, så og si når det ikke har vært annen melk i bildet)....
Meeeen... får jeg redusert dritten med det så er det en vel unngått utskeielse. 
Takk til deg!