Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-13, 09:11   #372
L@dy jojo
Medlem

L@dy jojo sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 53
L@dy jojo er ny på veien

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av turkisa, her.

Ja, nå har dere fått meg til å tenke litt..
Jeg går jo ned i cm, men cm og vekt og sånn er ikke min største bekymring, tenker at det løsner og sånn tradisjonelt er jo egentlig ikke en halv kilo i uka så aller verst..
Hm.. Jeg føler ikke at jeg skyr fettet akkurat, men kanskje det rett og slett er det at jeg mangler litt fett.. Får dra å kjøpe meg en god olivenolje Det sitter veldig langt inne for meg å drive å veie og måle og legge inn men dere har nok rett i at jeg burde prøve meg på diett.no.. Da jeg veide i starten var det jo bare kh jeg regnet ut.. Og lage mer salat til lunch enn middagsrester.. Veldig fint med tips om proteiner, det har jeg jo virkelig ikke peiling på! Jeg prøver å stille sulten med vann, men det stopper seg litt naturlig på tre liter om dagen. Blir flyende på do så mye :P

Milena, jeg kom også på siden du nevnte jern, at jeg stort sett alltid mangler jern når jeg sjekker meg, så det skal jeg følge opp.

Tusen takk for gode råd, jeg skal ta de til meg, så kanskje formen stiger et par hakk
Er detforresten noen som har oversikt over hvor mye fett/proteiner/kh bør ligge på i prosent?

Fett 75% proteiner 20% karbohydrater 5% Sånn ca .

Jeg tror ikke du trenger å tenke på antall kalorier før du evt stagnerer i vekt og ikke går inn noe særlig i cm.

L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat