Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-13, 11:44   #6
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Kan noen hjelpe litt på vei?

Ingen grunn til å veie grønnsakene. Spis så mye du orker av de "riktige" grønnsakene, de gir deg uansett ikke store mengder karbo. Og vekttapet ditt så langt har vært helt OK, så da ville jeg ikke ha endret noe ennå. Om du skulle komme til et platå der vekten står stille i 3-4 uker, kan du heller se på om du trenger å justere på noe da. Jeg for min del begynte på 40-60 gram karbo, og tenkte at jeg fikk heller kutte ned på frukt etc. om det skulle stoppe opp. Men i praksis har jeg gått jevnt og fint nedover hele tiden, så da unner jeg meg fortsatt en frukt eller to når jeg måtte føle for det. Så lenge jeg har oppnådd det vekttapet jeg ønsker og kroppen føles bra så føler ikke jeg noe sterkt behov for å pine meg unødig langt ned på karbohydratene. Så lenge jeg spiser fornuftig sammensatte måltider så ligger jeg til daglig på ca 20 gram karbo, pluss at jeg mandag til fredag tar en banan til frokost. Og ofte et eple som mellommåltid på ettermiddagen. Funker for meg i alle fall...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat