Sv: Januarstartere
Opprinnelig lagt inn av Lullapie, her.
Så fantastiske resultater dere kommer med! 
Jeg føler for øyeblikket å skrike litt av frustrasjon. Min vekt går ikke ned! Eller, jo men det er snakk om gram som går opp og ned og opp og ned - så det er egentlig ingen nedgang.
- MEN når jeg måler meg med målebåndet ser jeg resultater. Jeg har mistet tilsammen 10 cm på en uke nå og det var på de stedene på kroppen som stod stille forrige uke. (Rompe og lår.) Tilsammen har jeg mistet 23cm rundt om på kroppen siden jeg startet! Det er jeg selvsagt fornøyd med, men den vekten altså... Synes det er så rart!
- I tillegg sliter jeg fremdeles noe enormt med bommelomm. Jeg klarer ikke å gå på do og føler det samler seg opp i magen og ryggen. I går kjøpte jeg dulcolax, men selv det funket ikke. Akk...
Kort fortalt: jeg går ikke ned i vekt, kroppen min nekter å gå på do, men målebåndet er foreløpig trofast og snill. -10cm denne uka.
Det aller viktigste for at man skal bommelomme er å få i seg nok vann.. Sliter du nå så er du skikkelig forstoppet. Da hjelper ikke movicol eller andre ting.
Gå på apoteket å kjøp ett skikkelig olje klyx, ikke de små pakkene de har i hylla.
|