Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-13, 20:52   #6
Stella27
Medlem

Stella27 sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Askim
Stella27 er ny på veien

Sv: Noen som har fått dekket slankeoperasjon?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg vet ikke helt hva trening har med dette å gjøre, men i et ordentlig program på en klinikk etc kan alle finne aktiviteter som passer for dem. Jeg har mange diagnoser og er uførepensjonist, men på Friskvernklinikken der jeg gikk ble alt dette tatt hensyn til og løpet ble lagt opp til hva jeg kunne klare!

Jepp, det er fastlegen som må søke. Det tas en del blodprøver etc på forhånd og alle diagnoser som kan ha det minste med saken å gjøre må være avklart på forhånd. Jeg fikk beskjed om å legge ved min historie og det gjorde jeg. Ble godkjent uten tvil og har nå gått ned fra 106 til 77kg siden pulverstart 29/8- 12.

Grunnet til at jeg nevner dette med trening, er for at jeg får ikke trent for å gå ned den vekten jeg vil ned, og jeg vil ha problemer med å holde meg der når jeg kommer dit. Jeg vil aldri kunne klare å trene normalt på grunn av bekkenet mitt, jeg vil være heldig om jeg ikke havner i rullestol.

Men du kan jo ikke ha hatt 40 i bmi når du veide 106 kilo?

Stella27 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (mellom 20 og 50 karber) Svar med sitat