Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-13, 15:28   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tøffe tak - ungdom og rus

Dette blir kanskje brutalt og kanskje burde jeg heller holde kjeft, men det hjelper ingen!

Du har under 6 måneder på deg til å få tatt tak i dette!
Etter det er han 18 år og du har ikke sjans! Du vil være totalt uten innflytelse på hjelpen han evnt kan få!
Sorry, men det er den brutale sannheten!

Utrolig trist å lese dette akkurat i dag. Sa nettopp til min datter at det i dag er et år siden tanten hennes, min halvsøster, døde! Verdens vakreste lillesøster, smarte, nydlige, herligste Hege valgte å ta sitt liv etter nesten 20 år med narkotikamisbruk!
Å lese din beskrivelse av han, var som å lese om henne. Flott, ærlig, høflig, oppmerksom, men med sin helt egne oppfatning av verden og lover og regler!

Min søster ble pakket inn i bomull og fikk alle tilbud i verden, men det hjalp ikke et dugg! Det kom alt for sent! Hun var godt over 20 år og allerede mamma til ei lita snuppe da hun til slutt ble tilbudt opphold på avrusning. Det første av mange, mange tilbud hun bare kunne droppe eller hoppe ut av fordi hun var over 18 år og kunne komme og gå som hun ville! Hun gikk på metadon i 6 år og fikk all den hjelpen landets rikeste kommune hadde å tilby, uten at det hjalp henne det grann!

Så mitt råd til deg er å hoppe i det og finne behandling/hjelp til han ASAP!

Massevis av varme klemmer og gode ønsker for deg og sønnen i tiden fremover!