Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-06, 12:17   #11
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 64
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman uten melkeprodukter

Hei folkens! Mitt første innlegg! Ta pent i mot meg
Hørte Skaldeman på P4, kjøpte boka uka etter, leste og leste, og ble overbevist! Startet forsiktig med å droppe karbohydrater for 9 dager siden, og dette er min 4. (mer bevisste) dag uten karbohydrater. Dvs. noen blir det jo, men jeg forsøker å følge den prosentvise fordelingen som blir anbefalt. Har ikke sjekket vekta ennå - det har ikke hastverk!
Jeg har imidlertid et spørsmål - eller to, som jeg er helt sikker på at alle her kan svare på (har lest masse her i går og i dag - dere er mine guruer

1) "Smør" - Har nå lest anbefalinger om oljer og kokosfett, men det frister meg ikke spesielt. Kan dere nevne et "merke" jeg kan kjøpe? Har brukt flytende Melange, men det er jo margarin (dvs. gift) - så jeg trenger et råd.
2) Melk - Jeg har til nå tatt et glass skummet melk til lunsjen, men i dag var det ikke noe i maskinen i kantina - så da droppet jeg det. Synes dere jeg skal kutte det ut helt? (Det blir 5 glass i uka - drikker ikke melk i helgene).

Ellers føler jeg meg veldig bra. Deilig å ikke gå sulten, selv om folk glaner rart på porsjonene mine!

Takknemlig for svar!

Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat