Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-13, 22:52   #4
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Samma det, brød er brød...

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Mye mulig det. Jeg vet at grovbrød gjør noe annet for meg enn loff gjør, så jeg kjøper det ikke helt, for egen del. Ingen av delene gjør meg godt, men to skiver grovbrød gjør ikke at jeg får lyst til å proppe innpå tretten skiver til, sånn som loff gjør. Ikke fordi at jeg tror det er sunnere, men fordi at det er sånn det er.

Jeg hadde det sånn som deg.

Men poenget her var vel helst at 2 skiver loff og 2 skiver grovbrød i kalorier hjelper omtrent like mye/lite...