Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-13, 22:56   #15
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Tøffe tak - ungdom og rus

Jeg forstår at du er kjempefortvilet. Det er nok på mange måter greit for barnevernet at han er hjemme hos dere. Barnevernet har få plasser og det er billigst at han blir hjemme.

Jussen her er litt vanskelig, men barnevernet har mer ansvar her enn de formidler til deg. Hvis barnevernet overtar omsorgen, så de finne en institusjonsplass. De trenger ikke fremme sak for fylkesnemda hvis dere sier fra dere omsorgen frivillig. Jeg tror jeg vil anbefale dere å kontakte og få hjelp hos en advokat.

Det er jammen ikke rart at du føler deg hjelpeløs og sliten. Det er viktig at du får den støtten som du trenger i denne situasjonen. Jeg vet ikke hvordan det er der du bor, men de fleste byene har pårørendesenter som kan gi råd og støtte.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat