Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-04, 23:53   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Lightbulb

Lenkeregister!

Endelig har vi fått oss lenkeregister her på karbojunke!

Dette vil si at du kan legge til lenker som du bruker ofte selv, eller som du vil dele med andre.

Det blir riktig spennende å se vilke nettsider dere besøker, også gleder jeg meg til å få satt sammen en god samling med andre lavkarbo nettsider rundtom i verden.

PS! Alle lenker som legges til i registeret blir moderert. Dette gjøres fordi registeret er åpent for alle, og fordi vi ønsker å ha litt kontroll med hva det blir lenket til. Både med tanke på innhold, og pop-up reklame, spionprogrammer mm.

Moderering vil si at det kan ta litt tid fra lenken legges til før den vises. Om du kunne tenke deg å bidra som moderator, vennligst send meg en PM.

Håper dette blir et morsomt og nyttig tillegg!

Registeret finner dere ved å følge lenken fra hjemmesiden (www.lavkarbo.no) eller ved å gå direkte til www.lavkarbo.no/lenker

Ønsker dere en god natt!
Og en fortreffelig dag i morgen!

HP

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat