Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-13, 21:32   #23
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Minsket hårvekst

Hverken fedon-klinikken eller gynekologen nevnte noe om kroppsfigur som kriterie for å få diagnosen, og jeg har timeglassfigur og diagnosen.
Hadde høy c-peptid, uregelmessig/fraværende mens, hårvekst og kviser spesielt i ansiktet, så legen på fedon-klinikken mente det måtte være PCO eller PCOS.
Ble sendt til gynekolog som umiddelbart uttalte "vi trenger egentlig ikke gjennomføre ultralyden, men vi gjør det for å se om du har syster).
Og syster fant hun....... i hopetall
Så glucophage (metformin) samt høyde doser d-vitamin og omega3 har siden da (2005) vært en del av behandlingen, det samme gjelder lavkarbokosthold.
Merker godt de periodene jeg slurver med maten, da øker spesielt hårveksten nesten umiddelbart.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat