Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-13, 13:33   #14
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe litt på vei?

Opprinnelig lagt inn av Rita82, her.

åååårrrhhh!!! Nå river jeg av meg håret!! Har gått opp nesten 500gram og jeg tisset nettopp på en stix...og den ga ikke noe utslag!!!
Har hatt kun en neve med nøtter og et par ruter mørk sjokolade til kos i helga! Hadde taco uten taco...og hadde taco krydder i kjøttdeigen...kan det ha gjort det???
huff...tror kansje jeg må begynne å veie grønnsakene jeg putter inn...kansje jeg rett og slett spiser for høyt på karbsene...
ikke lett dette damer!!

Såvidt jeg husker å ha lest så stagnerer man gjerne rundt uke 3-5 ja. Og du skal ikke sjekke ketosen midt på dagen, men et par timer etter siste måltid om kvelden. Dessuten er ikke ketose synonymt med vektnedgang. Noen må litt mer opp i karber før kroppen slipper fett.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat