Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-13, 07:49   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ang fettlever og lavkarbo

Kjære, det er ikke bare tull det de sier!
For å komme til under operasjonen, må de flytte på leveren. Den holdes til siden med en hake. Jo større leveren er, og jo mer fylt av fett, jo større er sjansen for at den blir skadet!
Når man slanker seg med lavkalori/lavfett, er det fettet i leveren som fosvinner først, det er KUN derfor man settes på diett før operasjonen. De har ikke samme erfaringen med de som har prøvd å gjøre dette lavkarbo!

Og tro meg, de tre ukene går så fort så! Jeg kan ikke huske at jeg var sulten i det hele tatt og jeg gikk på pulver!

Og hvor i all verden får du det fra at du skal leve på diabeteskost etter operasjonen??? (Og hva er diabeteskost?)
Jeg spiser akkurat det som passer meg, jeg, fikk beskjed om å ikke tenke kalorier etc i det hele tatt og har gått ned 30 kg!