Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-13, 14:48   #8
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Ang fettlever og lavkarbo

Tja, kirurgen jeg opererte hos hadde hatt 3000 operasjoner for 3 år siden, så tenker han vet hva han styrer med han også.

Ang. restriksjoner som gjelder før en operasjon så har man jo en normalt fungerende kropp (iallfall hadde jeg det.) Min motivasjon til å få utført en gbp hadde absolutt ingenting med om jeg ville gå på pulverkur før, og det var ingen krav til at jeg skulle gå på pulverkur. Jeg fikk beskjed om å gå ned i vekt før operasjonen, og fikk et lavkalorioppsett, men de sa ikke at jeg måtte følge den metoden. Det viktigste var å gå ned i vekt, så da gjorde jeg det jeg visste funket. Hadde jeg vært helt nødt å gå på pulverkur så hadde det ikke vært problem å gjøre det, men det hadde ikke gjort meg mer forberedt eller motivert til å få utført operasjonen.
Helt naturlig at man følger andre matrutiner når man har gjort et inngrep og endret på magesekken/ tynntarmen. Og som sagt når man er 60 mil unna sykehuset så var det ikke aktuelt å eksperimentere med anbefalingene som ble gitt.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat