Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-13, 17:54   #12
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Ang fettlever og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av bumpsty, her.

hei.
en venn av meg har nettop blitt satt på diett fra rikshospitalet...den skal man kunne gå ned 5-7kg i uken på.....har funnet oppskriften på den....[Oppskrift fjernet]

han sier han spiser seg fullstendig mett hver dag....og hovedmålet er å komme fort ned i vekt....for så å ta dne store jobben med å holde kostholdet på rett plass når det er oppnådd...
kanskje du kunne tenke deg å prøve det før operasjon? operasjon følger med så mange plager å risikoer....
spesiellt dersom du øsnker å bli gravid etter vekttapet av operasjonen...

Du vet at den dietten hverken stammer i fra det norske eller danske rikshospitalet?Og at dietten er ekstrem?

Ja, jeg har prøvd den, ble mett hver dag ja, mistet massevis av kilo og muskler. Og gikk opp igjen det meste i løpet av to uker etter 3 uker på diett, for da var jeg lei dette tullete opplegget som ikke hang på grep. Jeg kan godt finne på å lage suppa enda, uten nudler og med skikkelig protein i og et par skjeer smør pr porsjon jeg spiser.
Jeg vet om folk som har gått ned 35kg på den såkalte kuren.

Som forberedelse til operasjon når man likevel anbefaler lavkalori kan den gå an, om legene synes den er ok.

Sist redigert av Photobscura : 31-01-13 kl 07:50. Årsak: Lenke fjernet av moderator.
Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat