Sv: Januarskravletråd 2013
Idag har vært en slik dag der man bare har lyst å ligge i senga hele dagen, formen er ræva, hodet fullt av bomull og energien er på ferie. Så idag har jeg levd på enkle løsninger
(Veldig sen) Frokost: Restemiddag fra stroganoffen i forrige uke (Det å fryse ned mat er bare genialt!) og en salat av hjertesalat, en god dæsj med mais (ikke helt bra på lavkarbo som sagt, men hadde blitt en kjedelig salat uten og orket ikke gå på butikken) og noen cashewnøtter.
Middag: Ett beger med Snjo (Heller ikke det sunneste på lavkarbo, da det er en del karber i det, men bedre enn mye annet), noen nøtter og en atkinsbar
Kveldsmat: En atkinsbar til og resten av nøttene
Snacks: Fant en ny pakke med dent på butikken idag, søtet med stevia så da har faktisk dent også kommet med drops som er helt uten sukker (Yay!), så da ble det noen drops fra der og noen drops fra lackerol. Har også blitt en del pepsimax idag
Oppsummering av dagen: Har vært lite bra mat idag med litt for mye karber og litt for lite grøntfor, men slik går det fort når man ikke er i form og jeg er egentlig veldig fornøyd med at jeg klarte å komme hjem med «godis» uten sukker istedenfor alt annet jeg eeeegentlig hadde lyst på. Så da er jeg egentlig fornøyd med dagen med tanke på utgangspunktet Imorgen satser jeg på bedre form og bedre mat!