Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-13, 18:02   #415
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da har jeg fått henvisning for sviing og snipp snapping.
Er det billigere å sterilisere seg hvis man har henvisning?
Jeg sa til legen at jeg nekter å bruke hormoner og siden blødningene mine ikke skyldes overgangsalder (hun mente så og det kan nok stemme siden mamma var nesten 60 år før hun kom i overgangsalderen) så skulle de heller fjerne det som trengtes å fjernes. Får time for det om to-tre uker.
Men det legen sa til meg var samtidig så vagt at jeg vet ikke hva som kommer til å skje. Jeg blør mye, min 0,5 dl pr dag...

Henvisning til sterilisering må du ha uansett om du får det dekket eller ikke, tror jeg. Legen min beskrev hvorfor jeg ønsket sterilisering på henvisningen og anbefale at jeg fikk det dekket - eller noe sånt, det er over 10 år siden så jeg husker ikke så nøye. Fikk du vite hvor lang ventetid det er? Da jeg ble henvist var det ca. 3 ÅRS ventetid... Nå tok de et raid og tok unna noe på ventelistene da så jeg ventet bare et halvt års tid.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat