Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-13, 18:19   #417
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg fikk bare vite at det er to-tre ukers ventetid til poliklinikken. Hvor lenge jeg må vente derifra vet jeg ikke. Men legen sa samtidig at det er ikke vanlig å blø såpass mye hele tiden så de måtte kanskje inn via kikhull???? Og er de først inne kan de vel snippsnappe?

Hva i all verden skal de se etter og hvorfor?

Den gangen jeg ble sterilisert var det sånn at om de allikevel skulle gjøre ett eller annet inngrep i narkose (om det var spesifikt i underlivet vet jeg ikke) så kunne man få steriliseringen "på kjøpet" uten å betale for den, i og med at det ikke tar lange stunden å gå inn via kikkhull i navlen og snippsnappe. Hadde jeg bare visst det året før da jeg var inne for et annet underlivsinngrep... Jaja.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat