Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-13, 22:02   #3
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Ferdig slanket, hva nå?

En ting jeg har vært veldig bevisst på helt siden jeg startet på lavkarbo er at, etter at målvekten er nådd, klarer kun 10% å holde seg til den vekten i over et år. Det er med andre ord ikke uvanlig å gå ned i vekt - det som er uvanlig er å holde kiloene unna. Det er urettferdig at vi som har vært overvektige skal være så veldig mye mer predisponert for å gå opp igjen enn andre folk, men det har jeg bare funnet meg i. Så får folk synes jeg er rar når jeg snakker om hva jeg kan og ikke kan spise, tross at jeg nå er som normalvektig å regne. Jeg vil ikke være en del av den statistikken.

Det er i alle fall en tankerekke som har hjulpet meg stort i denne prosessen, så kanskje motiverer den flere her.

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg

Sist redigert av Ziltoidia : 31-01-13 kl 22:31.
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat