Sv: Minsket hårvekst
Opprinnelig lagt inn av Stella27, her.
Om det er noe med meg som er "topptungt", så må det være puppene... Haha!!! Men jeg regner kanskje med at det ikke har så mye med pcos å gjøre?   
Noe sier meg at du er en pærefasong Jeg er sykelig overvektig, men ikke det kan skjule en mye mindre midje og stor rundt hofter og rompe. Puppene er heller ikke så små.
Kan du være insulinresistent uten å ha pcos?
Jeg er temmelig sikker på at jeg ikke har pcos, men insulinresistent kan man vel ikke unngå når man som meg har endt opp med en bmi på over 50 og sultet seg hele livet.
Jeg har forresten ikke mye hårvekst, håret på hodet er dog medium tykt, ellers er det skralt gitt. Hårene på leggene synes på vinteren når jeg er helt blek, og under armene må man stikke nesa inntil for å se at det er hår der. Alltid vært sånn. Definitivt ikke øket hårvekst slik som er vanlig med pcos. Jeg tåler ekstra østrogen dårlig, så nå har jeg nok en gang kutta hormonprevensjon.
Men du har jo hatt økt hårvekst. Det er jo absolutt lov å ta en tur til legen/Lindberg klinikken eller noe sånt og sjekke. Bedre enn å gå rundt og tenke på det. Å gå rundt og lure kan være ganske slitsomt det også
|