Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-06, 21:18   #30
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Vel
Egentlig sender jeg ikke pakker utenlands. Har du ikke bredbånd i Frankrige? Jeg hadde forresten Fransk i 5 år i skolen.Verdens flotteste språk!.
Det finnes DVD, den vil koste ca 349 kr og er av natur " uten utvidelsesmulighet" når du kjøper den.
Streaming videoversjonen på internett krever ADAL/bredbånd, den koster 490 og vil bli utvidet løpende.

Altså ( med teskje) videokurset på internett vil oppdateres løpende og er best ( og dyrest) DVD er for de som ikke har bredbånd. De får dagens Internettversjon, men av naturlige årsaker ikke oppdateringene som kommer etterhvert.

Bare til Nøtta:
" Mellom oss". Jeg kan sende deg en DVD til 89 kr i porto når den kommer om 1-2 uker. Sjekk www.ketolyse.no. Under merknad ( i bestillingen)skriver du " Nøtta i Frankrike". da ordner det seg.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat