Heisann. Typisk nok viste vekta atskillig mer denne uka enn sist uke; nesten 1 kg mer . LItt fordi jeg har spist litt potetchips, litt fordi jeg har spist mat med salt i, og sikkert fordi jeg har spist mer og annen type mat enn vanlig, og gått mindre turer. Merker det godt på buksene; stram over magen og løs over lårene. Men - det har ingenting å si; sånn er det og sånn blir det til det forsvinner igjen. Jeg tror jeg dumpet så mye ned på en gang sist uke fordi jeg var ute og gikk tur hver morgen; da det ble slutt på det så fikk det konsekvenser, Målet nå er å ikke se 70-tallet igjen; åkkesom! Snart er det tid for god mat og rødvin; i kveld tror jeg det blir kylling og "fløtegratinerte" grønnsaker. Fant ut at gogreen har produkter som erstatter fløte i matlagingen. har også kjøpt sellerirot og skal lage "røstipoteter". Dessverre har slik eksperimentering som konsekvens at vekta går opp - jeg spiser dessverre for mye Nå venter jeg bare på at klokka blir mange nok til at jeg kan ta et glass vin. Herlig lørdagkveld!