Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-13, 23:21   #426
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Er det? Jeg hadde en venninne som fikk fjernet livmoren, men de ville ikke ta eggstokkene fordi hun da ville havnet i overgangsalderen. Bare tøys ettersom hun var i midten av 40-årene allerede. Et par år etter døde hun etter et veldig kort sykeleie av eggstokk-kreft... Hadde de enda tatt eggstokkene den gangen!

Trist!
Det jeg mente var at overgangsalderen er invalidiserende for noen.
Hadde en kollega som ble sykemeldt over lengre tid. Ikke sov hun, ikke spiste hun, var deprimert som få og svettet seg gjennom dagene.
Både moren og svigermoren min har hatt mye plager jeg ikke ser grunn til å oppleve tidligere enn nødvendig om man ikke er sikker på at det vil hjelpe!

Jeg er i midten av 40- årene og kunne ikke tenke meg å fjerne eggstokkene om jeg ikke må! Ikke livmoren heller for den sakens skyld, men det ser det ut som om jeg blir nødt til uansett! Om de nå finner ut at det er den som plager meg, da!