Av og på lavkarbo. Trenger motivasjon ...
Hei, jeg innså for et par år siden at jeg måtte gjøre noe med vekten min og har siden den gang vært av og på lavkarbo i 1,5 år, deretter av og på lavkalori.
Da jeg først begynte på lavkarbo gikk jeg ned 15 kg på 2-3 mnd. Jeg var så motivert og klar for å endre livsstilen min. Så skeiet jeg ut en dag, endte med at jeg spiste høykarbo en uke, deretter skeiet jeg ut annen hver uke.. 
Har vært på lavkalori nå, men har ikke vært særlig flink.. Mister motivasjonen. Lavkarbo funket så bra på vektnedgangen min. Jeg har så lyst til å gå på lavkarbo igjen men jeg "vet" at jeg kommer til å feile. Jeg har ingen tro på meg selv etter å ha vært av og på annen hver uke i 2 år.
Det vanskeligste med lavkarbo var å finne enkle ting å lage og spise. Middag går greit, men frokost, mellommåltid og kvelds var vanskelig om jeg ikke hadde rester fra middag.
Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette innlegget, trenger vel kanskje bare noen råd? Hvordan holde motivasjonen oppe? Forslag til enkel frokost/mellommåltid? Jeg er så ulykkelig.. Tanken på at jeg er overvektig er konstant i hodet på meg når jeg er utenfor døren 
|