Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-04, 10:12   #5
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Nå er ikke jeg noen kroppsbygger tror jeg da.. selv om jeg kanskje burde bli det. Men jeg merker enormt forskjell på musklaturen når jeg går på Atkins (dvs. lavkarbo) enn når jeg i sommer har skeiet ut og spist høykarbo. Musklene mine er omtrent ti ganger mer definerte når jeg går på Atkins. Så fort jeg går ut av lavkarbodiett blir ikke beina så muskluløse og senete og definerte, men blir bare runde som boller... egentlig.
Men mye må vel ha med vanntap å gjøre eller? Fordi jeg merket på 12 timer betydelig forskjell på musklene. Startet på ketose i går, tisset 23 ganger, gikk ned 1.7 kilo på 24 timer og endte opp dagen med utrolig mye mer definerte muskler.

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat