Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-06, 02:47   #7
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo og kreft

Dette er jo sensasjonelt. Kurerte kreften med lavkarbokosthold. Jeg har hørt at i noen få tilfeller kan kreften gå tilbake. Kanskje disse har gått på lavkarbo mens legen mente at det ikke var relevant.

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

nei - men jeg kjenner ei som brått la om kostholdet da hun fikk kreftdiagnosen. Var EKSTREMT nøye med å ikke spise noe som skulle trigge insulinproduksjonen.

At hun i dag er erklært frisk - og at de faktisk ikke fant spor av kreft i kroppen hennes når de begynte med behandling, men behandlet henne for sikkerhets skyld er en annen historie.

FRISK er hun i hvert fall!

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat