Sv: Endelig noen som har skjønt det!
Torkil, nå tør jeg påstå at du skyter over mål. Jeg har en dokumentert spiseforstyrrelse, og den er grunnen til at jeg gang på gang mislykkes med mine forsøk på å gå ned i vekt. Jeg har prøvd Grete Roede, Libra, Herbalife, Nutrilett, Eurodiett, Lindberg, Atkins og faktisk også Ketolysekuren, og hver eneste gang har det skjedd noe i hodet mitt som har gjort at jeg ikke har fortsatt på dietten. Og det sitter i hodet! Jeg kan være kjempeflink med maten, spise så riktig som bare overhodet mulig, MEN JEG KAN IKKE LYKKES UTEN AT HODET MITT ER MED!!! Jeg er NØDT til å drive aktiv positiv tenkning, affirmere i alle ledige stunder, omgi meg med de rette personene og gjøre hva jeg kan i livet mitt for å unngå stress, vanskelige situasjoner, og krangling. For opplever jeg motbør raser min matverden sammen, og da skal det enorme krefter til for å la være å spise. Jeg har levd i dette helvete lenge nok til å vite dette: Ketolysekuren (som til informasjon ikke er den eneste veien til paradis som du later til å tro) er et VERKTØY mot en bedre helse og en slankere kropp, men min overvekt sitter i HODET!!!
|