Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-13, 09:01   #462
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Pinng, her.

Jeg vil ikke binde meg, for jeg vet at jeg ikke kommer til å trene innendørs så fort det blir mildere i været. Er gladere i duften av granbar enn gummiball.

Hvordan gå frem for å få arbeidsgiver til å dekke 50% av utgiftene til trening? Gjelder dette alle arbeidsplasser?

Ingenting er vel som lukten av gummiball. Jeg foretrekker å trene innendørs året rundt, det gir meg mer forutsigbarhet i forhold til vær etc. Dessuten så liker jeg å trene på kveldstid, og det vet jeg at jeg ikke kommer til å gjøre på egenhånd selv om været er greit..

Vi har en ordning på jobben der vi sender inn et skjema med treningsutgifter og kvitteringer for foregående år, og så får vi refundert 50% av dette opp til 2500,-. Mange arbeidsplasser har slike ordninger, men ikke alle da. Sjekk opp med din arbeidsgiver om de har noe slikt, mange har det uten at det er gjort skikkelig kjent blant de ansatte.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat