Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-13, 12:48   #11
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo på Londontur

Opprinnelig lagt inn av nednedned, her.

Hei!
Eg bur i London, og mitt største tips; spring innom ein matbutikk (Tesco express/metro skal finnes i turistområdene) og kjøpt noke som heiter 'Fridge Raiders' av Mattesons. Skal vere i kjøleskapene. Små poser med kyllingsnacks nesten uten karber! Ein pose er mellom 1-4 karber alt etter korleis smak du kjøper (Tikka er min favoritt - rød pose, men dei har også Southern Fried, Roast flavour osv.). Kjempelurt når du er ute og handler og sulten tar deg, og du forebygger kanskje ein sprekk ved å ha slike på lur. Mange fristelser på restaurant

God tur!

Ohh! Det skal jeg se etter
Har også funnet poser med små chorizopølser hos Waitrose (litt dyrere matvarekjede, for de som ikke vet det). Kjempepraktisk når man er i farta.

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat