Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-13, 14:42   #2
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hjemmelaget kokosnøttsmør, hardt?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg laget for noen uker siden, men det ble skikkelig hardt. Er det noen her som har laget selv og opplevd det samme? Mulig det blir litt mykere i litt varmere rom, men selv i 20grader er det tørt og hardt. Går sikkert an å ha i litt olje og kjøre det en runde til i food prosessoren. Det var godt da, en teskje til kaffen nå og da, og mye bedre enn bare cocosa.

Ja, det blir steinhardt. Jeg setter glasset på bordet nær varmeovnen eller gir det en kort runde i mikrobølgeovnen - eller lar det stå på benken over natta (i 25 grader) for å få tatt en bit. Neste gang jeg lager det skal jeg sette det i isbitformer så det blir lettere å ta en bit, hehe.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat