Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-13, 19:00   #29
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd februar 2013

45 min / 5 km på ski! Kjempeartig! Det artigste var selvfølgelig at jeg slo knockout på Lille Gubben i skiløypa! Fikk nye ski av ham til jul og hørte bare det pese bak meg i løypa da vi var litt over halvveis:"Du sprenggår jo! Jeg skulle aldri kjøpt sånne racerski til deg!" Jeg ville gjerne gå en runde til, men det var lite aktuelt...

Og lårene er alltid den første kroppsdelen som hyler av utmattelse og smerte hos meg, men i dag kjente jeg ingenting! Løp nærmest opp motbakkene etterhvert, både i fiskebein og rett opp og lårene var bare fulle av energi og samarbeidsvilje, merket overhodet ikke noe motstand! HERLIG!!!!! *stolt av seg sjøl* Vidunderlig å kjenne at all treningen i høst og vinter virkelig har hjulpet!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat