Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-13, 19:09   #1162
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Neimen; her var det da stille? Noen som ikke har det så bra? Eller er det sånn at alt er bare velstand? Her i gården spises det for mye, for ofte, for seint, drikkes for lite (vann), gåes for lite osv. Altså ting som ikke er alldeles positivt i dette livsprosjektet. Jeg har vært så dum å lage meg diverse "kjeks" med sesamfrø, linfrø osv. De greier jeg bare ikke å holde meg unna altså. Det hjelper ikke at det er mat jeg kan spise når det blir for mye. Jobberihodetogspørmegselvomhvadettehandlerommenfin nerikkenoesvar. Hvis jeg vil finne svar da....

Går litt både og. Sliter med alle disse stedene man får servert mat... Og da kommer suget. Så blir det fort for mye mat, akkuret som du sier. Knekkebrød og kjeks er farlig, likeledes lavkarbo brød. Ligger litt høyere på kh nå, finner ikke motivasjonen til nesten ketogent... Bare vekta oppfører seg så...

Psyken går bedre, medisiner som funker litt i hvert fall. Mulig det blir å øke mer, men en uke til jeg har legetime, så der får jeg se (han hører mye på meg, så kjekt å ha en mening i forkant). Og så pleier det å hjelpe når kosten er på plass da...

Trening går ok, men løper ikke for tiden. Kranglete knær. Men endelig kommet meg ut på ski da! Styrketrening er en bøyg. Følger Jillian Michaels hjemme et par ganger i uken, men sett i forhold til jobb, så trenger jeg å trene tyngre styrke ( jobben er styrketrening iblant også da).

Slenger meg på, hvordan går det med dere andre?

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat