Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-13, 13:17   #34
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Februartråden 2013

Opprinnelig lagt inn av Steinbukken83, her.

Hei Jeg er helt ny her, og er rimelig ny på dette med forum også - så hvis jeg gjør noe feil så får dere veilede meg i riktig retning

Jeg er 30 år, har PCOS og sliter med stor overvekt. Jeg er 171 høy og veier 121 kg Har gått opp 16 kilo siden jeg fikk meg kjæreste, så jeg må få gjort noe nå. Har blitt tipset om å prøve lavkarbo, men jeg trenger litt hjelp... hvor starter jeg? Og jeg sliter litt for jeg er nesten avhengig av brød, er det mulig å "avvenne" over tid med det? Ønsker spesielt å gå ned for å få eggløsning og kunne bli gravid...

Velkommen hit Steinbukken! Du og jeg har nesten samme utgangspunkt (høyde og vekt). Jeg vet nå ikke om jeg hadde PCOS, men insulinresistens, høyt blodtrykk osv har blitt så mye bedre. Les deg opp på forumet her, lån bøker på biblioteket og spør hvis det er noe du lurer på! Vi er her for å hjelpe og motivere hverandre!