Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-04, 10:43   #9
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Jeg tenker litt sånn jeg - at hvis man kun har som mål å gjøre noe for en kort periode for å gå ned i vekt - så er det det samme hvilken metode man bruker. For da har man jo (underforstått) til hensikt å gå tilbake til gamle og dårlige vaner etterpå...... Var det stygt sagt det kanskje.....?

Personlig har jeg gått på GR-kurs tidligere (2 stykker) og syns det er en grusom måte å miste kilo på. En grusom måte å leve og innrette livet sitt på.

Hvorfor?

Av den enkle grunn at jeg syns livet er for kort til at jeg vil "bruke det opp" på å telle maten min!! Og på en typisk "lavkalori-lav-fett-diett" opprettholder man jo egentlig inntak av mat som er ugunstig for kroppen, som gir avhengighet og abstinenser - og i tillegg til alle disse tingene må man passe på at man ikke spiser for mye av det! Rått parti spør du meg.

I det lange løp tror jeg antall kilo som blir borte - er omtrent det samme enten du velger Atkins, Fedon og kanskje G. Roede også. Den store forskjellen er hvor fort de kommer på igjen - og OM de kommer på igjen. Og HVA som da kommer på igjen.... Muskler?....Tror ikke det.....

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat