Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-13, 11:46   #1169
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

For meg er nok omstilling og stressfaktorer i livet problemet. Har slitt siden okyober til og fra... Og våren blir nødvendigvis preget av endringer? Hva dkjer i forhold til jobb-praksis-AAP, overføring av mye tilbake til fastlegen (ja vi har hatt tett kontakt, men alt ansvar har vært på DPS), søke ny psykolog... Ja, og så prøver jeg å øke mot to fulle arbeidsdager der jeg er... Kosthold er en del av forutsetningene for å få til dette, men endringene gjør også kostholdet vanskelig... Ser ut til å ha fått medisiner som hjelper da, en positiv ting! Så skal jeg til Ullevål for oppfølging av andre ting, noe som sannsynligvis fører til mer medisinuyprøving... Røntgen av div. Ledd kommer vel også, (søren som denne kroppen krangler og jeg er ikke fyllt 40!) nok sutring!

Brukte flere timer på muffinsbakst og pynting i går. Barnebursdag i dag. Men ble en omgang lavkarbo og så her er det en snart åtteåring som gleder seg. Bondegård, kjøring med hest og vogn... Mange barn, 19 eller mer. Tror jeg er ferdig etter bursdag og kveldsforing... Men 2 timers møte på jobb i morgen, selv om det egentlig er fridag... Ja,ja, ingen skal si at jeg ikke tester grensene i hvert fall.

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat