Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-06, 13:57   #68
ssskaldeman
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 83
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av leenam

Her er en til: Vet ikke hvordan han slanket seg, men det var nok mest vekt på det mentale.

www.chunktohunk.com/

Nä, men det vet jagl. Jag har nämligen brevväxlat med honom. (Och med en stor del av alla riktigt framgångsrika viktminskare världen över.) Det var Fred jag tänkte på när jag nämnde träningsboken. Jag hade bara glömt hans namn. Han tillhör nämligen de ytterst få som lyckats träna sig ner i vikt.

Freds recept:
1. Gå upp ett par timmar tidigare och ge dig ut för att cykla, eller jogga eller något annat. I början kunde han bara promenera.
2. Kör progressiv skivstångsträning när du kommer hem.
3. Släng den värsta skräpmaten, men gör i övrigt inga extrema kostförändringar. Ät fritt en dag i veckan.

Detta taget ur minnet, men ungefär så såg det ut för ett par år sedan. Vad han gör idag vet jag inte.

Jag tror att Freds recept är bra, men det passar inte mig. Jag har helt enkelt iinte den vilja som krävs.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat