Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Dere imponerer med program, jobb, unger, aktiviteter, trening, kosthold, helseutfordringer og alt annet dere driver med. Jeg ser hvor heldig jeg er som ikke har så mye utover meg. Likevel sliter jeg....
Men nå er det nok! Fra i dag er det slutt på småspisinga; jeg spiser meg mett, så får jeg (versågod å) vente i 4 t til neste gang. Nok er nok. Vekta viste utrolige 70,8! i morges, og det var et spark. Hardt spark.... Buksene som begynte å slenge på meg strammer, muffinstoppen er svær. Om 4 uker skal vi i selskap og da skal jeg ha på meg nykjolen; en lekker liten sak kjøpt etter jul. Den er ikke særlig fin nå da muffinsen henger som en livbøye rundt livet. Jeg vet det er vann men jaggu tar det tid før det forsvinner. Så nå er det nok! Jeg skulle ikke over 70 igjen jeg 
Som du sier smgj; du vet hva som virker - det er å komme dit som er utfordringen.... Foreløpig har jeg ikke gjort noe med de "kjeksene" jeg har laget, men de går i bosset his jeg merker at de trigger meg. så må jeg lage meg ny porsjon knekkebrød; så tynne som mulig sånn at jeg spiser "mer" mat, eller rettere sagt bruker lengre tid på måltidet (fortell meg hva det handler om da! ) Og tilbake til basic mat igjen. Ikke kremerstatning av havre (gogreen) - det hjelper ikke at havren kommer fra svenske åkre. Sjokoladen må jeg slutte med; heller lage selv av kakaosmør og olje.
Igjen liksom.....

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|