Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-13, 09:17   #1181
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av brdmnd, her.

Å, sånn! Nei, når jeg har lært meg å like makrell i tomat, så kan du lære deg å like stangselleri!

Ha ha ha! Jeg prøver faktisk å bruke stangselleri i matlagingen, selv om det ikke er favoritten. Men fra det til å knaske det! Det skjer ikke - da må jeg dyppe den i alskens godt for å få den i meg. Da sier jeg som VSB, at da ble det fort slutt på småspisinga.... Når det gjelder supper så er det kjekt å ha, men jeg kan ikke ha det. Småspisinga jeg driver med (les: har slutta så jeg drev med det) handler ikke om kalorier men om at magen fylles opp for mye. Merkelig nok og hvorfor vet jeg ikke

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Stangselleri alene sliter jeg også med, så hvis det blir å begrense småspising til den, ja da ville det fort bli slutt på småspisinga tror jeg. Supper har jeg også lagd litt av.

Tja, som om ikke verden var komplisert nok, så fikk jeg jobbtilbud i dag... Ikke helt det jeg så for meg da vi drøftet muligheter for høsten, her var det nærmest sånn du kunne starte i går... Skal nå jobbe meg opp til 40% der jeg er først, i praksis. Kom jeg til legen på torsdag og sa jeg begynner i jobb om en uke ville det bli litt oppstandelse tror jeg... Sånn er det å være representant for "mangelpersonell". Er det en ting jeg har lært hardt og brutalt, så er det å skyndte seg sakte! (Ja, så er det mange som har motsatt problem...)

Tror jeg spiser mer fornuftig enn på lenge, så får vi se på vekta. Jeg vil minst ned 2kg, helst 4, men vet også min absolutte nedre grense som er 2 kg under der igjen. Akk så vrient...

Gratulerer med jobbtilbud VSB! Om du ikke tar den så er det en bekreftelse på at du er en attraktiv arbeidstaker! Å skynde seg sakte er en ferdighet de færreste liker, men må man så må man. Ta med deg tilbudet som en bonus, gå forsiktig fram og bruk tid. representerer du en "mangelvare" kommer det nye tilbud senere.

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat