Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?
Opprinnelig lagt inn av Lullapie, her.
Jeg og min samboer begynner å bli ganske bekymret. Jeg får ikke gjort så mye disse dagene, for jeg ligger og har magesmerter (kjennes litt pulserende ut, i midten av magen rett under brystet) og blir kvalm etter hvert måltid jeg tvinger i meg. Jeg nekter å kaste opp, til tross for at jeg føler mest for å gjøre det. Jeg har ikke sure oppstøt, kun smerter og kvalme. Litt små smerter en gang i blant i underlivet på sidene og bak i korsryggen, men ikke konstant slik som magen.
Jeg har vært i ketose i ca en måned nå og det gikk helt fint i begynnelsen. Nå har samboeren tatt tak og prøver å få i meg alt jeg trenger av fett, salt, vann osv - i håp om at det skal fikse magen, men det har hittil ikke funket. Jeg vegrer meg litt til å gå til legen, for jeg er redd hun skal si at jeg må slutte på dietten (hun vet ikke hva ketose-dietten går ut på).
Det jeg lurer på er om dere kanskje vet litt om hva som foregår med kroppen min? Er det noen som har hatt samme opplevelse? Er det dietten som gjør meg syk, eller kan det være noe annet?
Jeg leste i går noe på en nettside som friket meg ut litt. Kan man få dette av å gå på ketose-diett, eller gjelder dette kun folk som har diabetes? (Jeg har ikke det).
http://www.nettdoktor.no/sykdommer/f...orgiftning.php
Jeg kan ikke fortelle så mye, men har du bommelibommet? (med tanke på nedemagen)
Prøv å drikk et glass med skvisa sitron oppi. (med tanke på oppemagen)