Tråd: Fettdietten
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-13, 13:19   #4
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Fettdietten

Selv vegrer jeg meg veldig for å fortelle helsepersonell om kostholdet mitt... noe som er absurd. Man skal jo kunne fortelle slikt uten at de skal være dømmende.

Da jeg var innlagt på sykehus over en natt i sommer, prøvde jeg å få maten noe tilpasset kostholdet mitt, og nevnte forsiktig at det var "litt sånn lavkarbo". Sykepleieren sa vel noe sånt som at de ikke hadde lavkarboretter der, fordi det var jo som kjent "ikke akkurat sunt".

Da jeg nevnte der for legen min her i London, at jeg ikke spiste så mye karbohydrater sa han vel noe sånt som "Så... er det en høyproteindiett?". Kunnskapen er til å ta og føle på.

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat