Tråd: UDO´s Choise
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-06, 18:52   #4
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: UDO´s Choise

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

En vänlig leverantör (Soma Nordic AB) har skickat mig en flaska UDO´s choise och ett par burkar Extra Virgin Cocosfett. Förhoppningen är väl att jag ska göra reklam för detta och det gör jag gärna om produkterna är bra. (Det blir gratisreklam i så fall.)

Jag läser på förpackningen och ser att UDO´s choise innehåller fettsyrorna Omega 3, 6 och 9 i förhållandet 2:1:1. Det handlar om mekaniskt pressad linfröolja, solrosolja, sesamolja, kokosolja, jättenattljusolja, sojalecitin, div kli- och groddolja samt tocotrienoler.

Är det någon som provat produkten?. Några synpunkter?

Sten Sture

Jeg har tidligere brukt Udo's choice - og syns det er en veldig bra olje. Anbefaler det gjerne! Oljen er ganske dyr, men jeg mener man som oftest får hva man betaler for. Dette er KVALITET.

Cocosa bruker jeg daglig. Men det er den som er anbefalt til steking. Extra virgin anbefales brukt som tilskudd, men det har jeg aldri helt fått til.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat