Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-13, 16:31   #18763
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

"El-butikk" er greit nok, Expert har flinke folk som kan hjelpe, ikke med "facebook", men med mitt mobilproblem.
Som jeg skrev i innlegget mitt, jeg har alt gjort det du foreslår.

Så du har gjort dette på mobilen altså? Og ikke på PCen? Jeg regnet med at du bare hadde gjort det på PCen. Det er nok å gjøre det jeg skrev på mobilen min som er en android.

Og dette er absolutt ikke expert sitt problem. Produktet de solgte funker akkurat som det skal. At du har installert et program og forandret på noen settinger og sånt er ikke deres problem... Det blir som å kontakte bilselgeren fordi du trenger nye kjørebriller. Dette er ikke et mobilproblem men facebookproblem. Du kan jo kontakte facebooks hjelpesenter?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:

Sist redigert av Supera : 15-02-13 kl 00:12. Årsak: En altfor keitete setning etter en omskriving... Måtte bare rette opp i den
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC