Sv: Syk i ca to uker, prøver få i meg nok næring, hva kan dette være?
Vet ikke helt om nedbrytningen er et problem. Tror det var mer et "vi prøver på dette inntil svar på blodprøver kommer". Får man vondt i magen om man sliter med nedbrytning? Ikke helt sikker på hva det vil si...
Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.
Har du prøvd å drikke sitronvann? Ev eplecidereddik?
Har drukket på eplecidereddik, men syntes ikke at det hjalp noe spesielt.
Opprinnelig lagt inn av brdmnd, her.
Tar du noe kosttilskudd? Både magnesium og sink kan i hvert fall gi magetrøbbel i for store doser. Er det matvarer du spiser mer av nå som du vanligvis ikke spiser så mye av? Jeg tror kanskje jeg ville risikert ketosen og drukket litt biola hvis det kan hjelpe.
Jeg tar vitaminer. Det er klart noen matvarer jeg spiser mer av enn hva jeg gjorde. Prøver jo å spise fett og masse grønnsaker og jeg prøver å få i meg fiber. Har i grunn et inntrykk av at det er veldig mye proteiner i det jeg spiser. Redd det skal ha noe å si på nyrene. Kjenner deg godt i sidene for tiden. Jeg bare håper at jeg får et svar fra legen neste uke.
Biola pleide jeg å drikke på før, siden det hjalp på metforminen som er hard for magen. Nå tar jeg litt tyrkisk yoghurt istedet, med litt frø oppi som jeg innbiller meg er bra for avføring. :P
Tusen takk for alle svar og tips! Jeg skremmer meg selv ved å lese både det ene og det andre på nettet, men nå har jeg hvertfall vært til legen, så jeg håper det løser seg etterhvert. Hvis ikke får jeg ta steget videre og dra på legevakten.
|