Sv: Hva tåler dere av kos?
Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.
Jeg blir ikke tykk rundt magen alene av stress nei. Man må ha mat også. Om jeg bare stresser og ikke spiser så forsvinner nok magen også, til slutt. Men om du leser så skriver jeg at jeg er veldig flink med kostholdet nå, men er inne i en stressende periode og merker at fettet legger seg lettere rundt magen nå enn når jeg ikke er inne i en sånn periode.
Og selvfølgelig, det handler om hva jeg spiser og hva kroppen tåler, men jeg er en av dem som ikke ble overvektig på grunn av at jeg spiste for mye, men fordi jeg ble syk. Det er ingen unnskyldning, men en forklaring, så jeg vil helst ha meg frabedt slike arrogante, ovenfra og ned synsing om min helse.
Fint at du erkjenner dette for din egen del da, vis du vet hvorfor du er feit og vet hva du skal gjøre med det. Men du vet ikke noe om min situasjon.
Oi, nei det var ikke meningen å synse om din sykdom. Da misforstod du nok innlegget mitt. Mulig jeg traff et ømt punkt og det var ikke meningen. Jeg ber om unnskyldning hvis du følte deg forulempet. Men jeg vil understeke at jeg fremdeles mener det jeg skrev, men ikke at det var direkte rettet mot akkurat din situasjon, men jeg brukte nok bare ditt innlegg til å skrive min mening om et generelt problem.
|