Sv: Nybegynner, trenger litt hjelp og forklaring
Tusen takk!:-) Har litt flere spørsmål;-) Har nå så vidt begynt, vil virkelig teste ut dette. Gjør også dette pga alle 'helsegevinstene' jeg har lest om rundt lavkarbo. Har hatt en hverdag hvor jeg ble mye trøtt og slapp, særlig etter lunsj hvor det fordet meste gikk i brød, noen ganger knekkebrød. Sliter også endel med hodepine. Ble/blir også ofte oppblåst og får kramper/knip i magen. Håper at dette kan bli bedre ved et kosthold som dette?
Begynte igår med middag; kyllingfilet surret med bacon rundt, saus av creme fraiche og stekesky, - salat med brokkoli, slangeagurk, stangselleri, ruccola. Frokost idag; Bacon (stekt i litt meierismør) og eggerøre laget med lettmelk. Lettmelk og creme fraiche er det eneste jeg hadde, men det burde vel heller vært helmelk/fløte og seterrømme...?:-)
Nå som jeg har begynt kjenner jeg at jeg får litt kalde føtter og 'angst'. Føler liksom at jeg legger på meg ved hvert måltid jeg spiser, blir så rart og unaturlig med så mye fett..
Hvilke bivirkner bør jeg regne med/forvente i starten og når vil jeg merke 'effekten' av å ha lagt om til dette kostholdet? Kan jeg trene som vanlig?:-) Og - MÅ jeg unnvære kaffe i to uker?:-)
|