Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-13, 08:57   #11
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Nybegynner, trenger litt hjelp og forklaring

Fett er ikke unaturlig, det er den energikilden vi er laget for å bruke! Og når du har kuttet ut sukker (dvs karbo) må du jo hente energien fra et sted, ikke sant?

Du vil kanskje merke at det blir litt tungt å trene de første par ukene, og jeg for min del hadde en litt "ullen" følelse i hodet den første tiden. Dessuten kan du oppleve ketoseånde, en litt metallisk smak i munnen. Dette pleier å gi seg etter et par måneder. Men det tar ikke mange ukene før kroppen er 100% omstilt til å gå på fett i stedet for sukker, og du får gleden av en kropp i balanse og et energinivå du ikke trodde ville være mulig å oppnå!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat