Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-06, 23:33   #9
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Under mina år på den här kosten har jag stött på åtskilliga som säger sig ha botat sin kreft med lowkarbokost. De har följt någon tysk läkare som menar att man aldrig ska störa en krefttumör utan i stället bekämpa den med naturlig kost och värmebehandlingar. Ja, kreftceller dör av värme! Men läkare som använder sådana metoder riskerar att förlora legitimationen. Åtminstone i Sverige. Det är lätt att förstå, de skulle ju kunna fälla hela läkemedelsbolag...

Sten Sture

Man skal aldri røre en kreftsvulst men i stedet bekjempe den med lavkarbokost og varmebehandlinger. (var dette riktig oversatt?)

Vet ikke hvordan leger i Norge må forholde seg til kreft men jeg vet at alternative behandlere ikke har lov til å behandle kreftpasienter. Grunnen skal være at det ikke skal være lov til å gi kreftpasienter falske forhåpninger.

Men å behandle kreftsvultst med varme vil jo sikkert etterlate brannsår

Vell, Vell damer, har dere en kul på brystet er det bare å finne frem strykejernet

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat