Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-06, 00:06   #12
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Vet ikke hvordan leger i Norge må forholde seg til kreft men jeg vet at alternative behandlere ikke har lov til å behandle kreftpasienter. Grunnen skal være at det ikke skal være lov til å gi kreftpasienter falske forhåpninger.

Dette er faktisk ikke riktig. Alternative behandlere har absolutt lov til å behandle kreftpasienter Det som IKKE er lov er å markedsføre sine tjenester med at man KURERER kreft. Men det kan jo ikke sykehusene gjøre heller - for hvis man da ikke blir kurert, så sitter man med skjegget fullt av postkasser.

Da mamma hadde kreft - ble hun faktisk anbefalt å oppsøke alternative miljøer I TILLEGG til skolemedisinsk behandling. Av overlegen på onkologisk avdeling der hun ble behandlet.

Ting forandrer seg.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat